ماجرای تازه‌ «مرد عنکبوتی» رکورد گیشه در عصر پاندمی را شکست

29 آذر 1400
«مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست»

فیلم بعدی مرد عنکبوتی جزئی از یک سه‌گانه جدید خواهد بود

سلیس نیوز: ماجرای جدیدی از مجموعه فیلم‌های «مرد عنکبوتی» به نام «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست»، رکورد فیلم‌های دوره پاندمی را شکست. تام هالند، هنرپیشه ۲۵ ساله بریتانیایی، نقش‌آفرین «مرد عنکبوتی» در این فیلم است. 

«مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» که تازه‌ترین ماجرا از مجموعه فیلم‌های «مرد عنکبوتی» است علیرغم محدودیت‌های ناشی از پاندمی کرونا با استقبال چشمگیر فیلم‌دوستان روبرو شده است.

این فیلم که پیش‌تر سازندگان آن با این شعار که «نه! ما شورش را در نمی‌آوریم» برای آن تبلیغ می‌کردند موفق شد باوجود رکوردشکنی آمار مبتلایان کرونا در آمریکا، در گیشه‌های سینما طوفانی به پا کند.

این فیلم در پیش‌نمایش‌های پنجشنبه ۲۵ آذر (۱۶ دسامبر) رکورد ۵۰ میلیون دلاری ثبت کرد که این رقم با احتساب فروش‌های بین‌المللی به بیش از ۹۳ میلیون دلار می‌رسد.

بالاترین رکورد پیش‌نمایش دوره همه‌گیری کرونا در آمریکا را فیلم «بیوه سیاه» در دست داشت که در مرحله پیش‌نمایش ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار فروش کرده بود. 

تحلیل‌گران بازار سینما پیش‌بینی کرده‌اند، اکران افتتاحیه فروشی بین ۱۵۰ تا ۱۸۰ میلیون برای «راهی به خانه نیست» رقم خواهد زد و این رقم رکورد جدیدی برای گیشه در دوران پاندمی خواهد بود. به‌این‌ترتیب نسخه جدید مرد عنکبوتی اولین فیلم در دوران کرونا خواهد بود که فروش آن در عرض یک آخر هفته از مرز ۱۰۰ میلیون دلار عبور می‌کند.

تام هالند، هنرپیشه ۲۵ ساله بریتانیایی، بازیگر جدیدی است که نقش «مرد عنکبوتی» را در این فیلم ایفا کرده است. او تجربه بازی در نقش اول موزیکال بیلی الیوت را در کارنامه‌اش دارد.

ایمی پاسکال تهیه‌کننده جدیدترین سه‌گانه مرد عنکبوتی اوایل دسامبر به رسانه‌ها گفته بود، فیلم «راهی به خانه نیست» آخرین حضور تام هالند در نقش مرد عنکبوتی نخواهد بود و سازندگان در تدارک فیلمی با حضور وی هستند.

او دراین‌باره تصریح کرد: «این آخرین فیلمی نیست که با مارول می‌سازیم و آخرین فیلم مرد عنکبوتی نخواهد بود. در حال تدارک ساخت فیلم بعدی مرد عنکبوتی با همکاری تام هالند و مارول هستیم. فیلمی که جزئی از یک سه‌گانه جدید خواهد بود.»

فیلم «راهی به خانه نیست» به کارگردانی جان واتس و بازی تام هالند، زندیا (خواننده آمریکایی)، بندیکت کامبربچ، جیکوب باتالون، جان فاورو، مریسا تومی، جی. بی اسموو، بندیکت وانگ، جیمی فاکس، آلفرد مولینا، ویلم دفو، توماس هیدن چرچ و ریس ایفانز درباره دردسرهای افشا شدن هویت مرد عنکبوتی است.

در این فیلم پیتر پارکر از دکتر استرنج می‌خواهد به کمک جادو هویت مخفی را به او بازگرداند، اما با این کار سروکله شخصیت‌های شرور از جهان‌های موازی نیز پیدا می‌شود.